Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Perfume Tag (#Gigi)

Γεια σε όλους !


Ελπίζω να είστε όλοι καλά ! Ξέρω άργησα αλλά οι υποχρεώσεις τρέχουν. Επιστρέφω λοιπόν με ένα tag αυτή την φορά ! Ένα tag αρωμάτων... (τι άλλο ;;; ) Παίζει πολύ από ξένους bloggers οπότε είπα να το κάνω και εγώ.
Όποιος-α θέλει μπορεί να "αυτοταγκαριστεί" χεχε..
Ας αρχίσουμε με τις ερωτήσεις λοιπόν !

1. Ποιο ήταν το πρώτο άρωμα που αγόρασες ; 


Το πρώτο μου άρωμα το πήρα στην πρώτη λυκείου και ήταν το UDV Blue .
Δροσερό αρωματάκι για πρωινές ώρες. Αποπνέει φρεσκάδα και θυμίζει αύρα ωκεανού .

2. Ποιο είναι το signature άρωμα σου ;


Σαν signature άρωμα μου θα πω ένα το οποίο γνώρισα το 2007 (και τότε είχε πρωτοβγεί νομίζω)...
Αυτό το άρωμα είναι εγώ, αν ποτέ αναρωτηθείτε πως μυρίζω σκεφτείτε αυτό το άρωμα η παρόμοια του. Φορτωμένο με αναμνήσεις φοιτητικής ζωής ! Δεν είναι άλλο από το Midnight Poison του Christian Dior .


3. Ποιο άρωμα αγόρασες πρόσφατα;


Στις πρόσφατες αγορές μου πρόσθεσα ένα άρωμα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το Manifesto του Yves Saint Laurent μιας και δεν έχει καμιά διαφορά ! Είναι τόση η ομοιότητα που έκανα και blogpost για αυτό το άρωμα Ένα υπέροχο dupe από την Avon , το Premiere Luxe. Φρουτώδες και συνάμα γλυκό και το καλύτερο είναι πως διαρκεί τρομερά πολλές ώρες.

4. Ποιο είναι το άρωμα που σου φέρνει τις περισσότερες αναμνήσεις.


Θα έλεγα το Midnight Poison ξανά αλλά για να μην επαναλαμβάνομαι θα πω ακόμα ένα άρωμα το οποίο είναι φορτωμένο από αναμνήσεις. Καλοκαιρινό δροσερό και απίστευτα φρουτένιο. Είναι το πρωινό μου άρωμα από το 2007 ... Ένας ψεκασμός και μαζί με μυρωδιές ξεχειλίζουν και αναμνήσεις της εφηβείας. Μιλώ για το Be delicious από DKNY .

5. Ποιο είναι το καλοκαιρινό σου άρωμα ; 


Το καλοκαίρι προτιμώ τα φρουτένια και δροσερά αρώματα ή ακόμα και αρώματα από λευκά άνθη. Δεν έχω κάποιο σταθερό οπότε θα πω αυτό που χρησιμοποίησα πιο πολύ φέτος το καλοκαίρι.
Είναι ακόμα ένα άρωμα της Avon το οποίο έχει φτιάξει η Fergie και ονομάζεται Outspoken Fresh.


6. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χειμωνιάτικο άρωμα. 



Λατρεμένο μου για τους χειμερινούς μήνες είναι το Sensuous Nude από Estee Lauder.




7. Σε ποια κατηγορία ανήκουν τα αγαπημένα σου αρώματα; Φρουτώδη / λουλουδάτα / ανατολίτικα / ξυλώδη;

Μου αρέσουν τα πιο λουλουδάτα - ανατολίτικα .


8. Ποιο άρωμα απεχθάνεσαι ;

 

Αν και δύσκολα λέω κακό λόγο για αρώματα σε αυτή την ερώτηση θα απαντήσω αβίαστα και θα πω το Opium απο Yves Saint Laurent .
Λατρεύω τα βαριά αρώματα αλλά αυτή η μυρωδιά ηλικιωμένου σε συνδυασμό με λιβάνι με ξεπερνά...

9. Τι άρωμα σου αρέσει να μυρίζεις στο ταίρι σου; 

 

Σίγουρα κάποιο γλυκό άρωμα.





 

10. Πόσα αρώματα έχεις στην συλλογή σου ;


Στην συλλογή μου έχω 30 αρώματα.



Αυτό ήταν το tag για σήμερα!
Ελπίζω να σας αρέσει !
Μέχρι το επόμενο να είστε όλοι καλά !!!!
Kisses Gigi <3




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου